saganomlulluwe

Alla inlägg under april 2011

Av lovisa öhrn - 25 april 2011 20:29

Hejj!<3

 

hej har precis kommit hem har ätit kyckling,pommes och vitlökssås på soda.. mums!!<3

har även flyttat möbler och andra skit saker till nya lägenheten...tänkte berätta att detta e mitt sista inlägg innan vi flytta=)

som ni vet så skrev jag ju att internätt nt kmr att fungera på typ hela veckan så ja jag kan nt gå in på te.x BDB, FB, MSN, och min blogg kan även nt kolla andras bloggar kmr fan att döööö vet nt vad jag ska ta mig till tur att jag har fritt surf på mobilen nice men synd att det e så jävla segt aja=)<3

ska iaf flytta min säng snart..kmr sakana att kunna sitta vid datorn när jag nt har någonting att göra får vell börja ängna mig tid till min underbara gitarr (stavnig) hehe har bestämmt mig att jag ska lära mig breakeven med maddi jane på min gittar innan sommarlovet kan ju hela täxten utan till..(:<3

ska iaf fixa allt skit nu aja:)<3

PÖSS ♥(:

"här kmr en bild på mig"

 

Ps: tror att jag kanske kan blogga lite på skolans dator om den e ledig elr så lånar jag jashars(stavning)  laptopp brukar få det..(:<33333

Av lovisa öhrn - 24 april 2011 23:06

Hejj!<3

 

hejhej e sjukt trött e ochså jävligt irriterad venne på vad men e iaf irriterad..sitter och snackar med minna s på skype hehe<3

lyssnar även på bruno mars..e rastlös bara för att jag e trött men kan nt gå och lägga mig för till 100% kmr jag att vakna vid 5 på morgonen och det vill jag nt xD<3

ska iaf flytta alla sakerna in the house imon så att det e färdigt till på tisdag.. usch skola på tisdag aja får ju passa på att ta tivara på de sista dagarna på slottet med alla mina älsklingar!!<3

aja det e därför jag e ledsen, för jag kmr ju nt att träffa dom lika ofta och viss kanske till och med aldrig igen!!<3

aja ska sticka till mitt rum nu och lägga mig i min underbara säng och läsa!!<3

Pöss!! ♥(:<3

Av lovisa öhrn - 24 april 2011 12:34

Hejj!!<3

 

ska och kolla på ny säng till mig antingen idag elr imon ville först ha en 120 säng men sen pratade jag med mamma o pappa så jag ska få en 140 säng asså fan vad nice hoppas bara att den e bra=)<3

aja var nt det jag tänkte skriva jag tänkte berätta att jag nt kmr att kunna blogga ordentligt dom närmaste dagarna för att nu när vi flyttar e nt internätt fixar än så ja vi kmr nt ha internätt!!=(

venne nt riktigt hur  jag ska klara mig men aja det går vell!!<3

ska iaf dra nu!(:

Pöss ♥(:

Av lovisa öhrn - 24 april 2011 11:52

Hejj!<3

 

hejhej sitter och kollar bloggar och lyssnar på musik medans mamma o pappa packar alla saker in the house..hehe!

aja vi ska iaf flytta så mkt vi kan idag!:)

och så flyttar vi sängarna i mon tror jag!!<3

aja denna veckan som kommer ska pappa elr mamma köra mig till skolan..och så har jag möte med björnekullas rektor på tisdag kl 15:00 så jag får sluta ca 30-40 min tidigare Yeah!!<3

 ♥♥♥♥ 

aja får vell ta och hjälpa till med att packa all the thing in the house!!!<3

Pöss ♥(:

Av lovisa öhrn - 23 april 2011 10:52

Hejj!

 

Hej alla mina söta läsare. idag vaknade jag vid halv elva(;

närjag kom ner idag fick jag ett påskägg av mamma som hon köpte på pistachia (stavning) mums xD

aja igår satt jagoch spelade sims3 i typ 3,5h hehe sen kom pappa hem och sa att vi skulle till fam korodi och grilla "MUMS" det var fett bäääst att grilla där xD

Idag ska v i flytta saker till nya lägenheten vet nt om vi hinner med allt men iaf det mesta=)

                         GLAD PÅSK!!!!

   hehe xD

PÖSS ♥(:

Av lovisa öhrn - 22 april 2011 10:27

Hejj!


sitter i köket och ska äta frukost..(:

vaknade vi 10 tiden)<3

förlåt att jag inte har varit så aktiv de två senaste dagarna men detberor på att jag har varit skit trött och rent ut sagt trög!!xD

aja igår var jag i åstorp hos Tina och Jonny i vårt hus som dom hyr av oss(:

var även i kvidinge där pappa köpte bil Booring!! aja orkar nt skriva mer men låvar att blogga igen sen!!=)

Pöss ♥(:

 


Av lovisa öhrn - 20 april 2011 13:57

Hejj!<3

 

förlåt att jag nt bloggade igår men jag var skit trött..vaknade vid 08:30 tiden och började fixas mig direkt!! sen

gick jag till knutpunkten och tog bussen 10:45 till Åstorp=) och i Åstorp var jag med Oskar..det var kul=)<3


aja ska lägga ut lite bilder men gör det lite senare i inlägget!!<3

vaknade vid 11 tiden och satte mig vid datorn och spelade the sims2 fast det sög så jag ska spela the sims3 nu!! hehe xD<3

har iaf ätit frukost precis xD<3

aja här kmr lite bilder från igår!!

  

av: Mee

  

av: Mee

  

av: Mee

    

av: Mee

aja det finns mer bilder men pallar nt lägga ut dom!!<3 xD


men ska spela the sims3 nu!!

Pöss ♥(:

Av lovisa öhrn - 18 april 2011 18:42

Hejj!<3

 

sitter vid datorn och chattar och väntar på att mamma kommer hem med maten..det blir tacos idag! mums!!<3

aja hon kom nu!!

 

ska va med oskar imon!! längesedan vi träffades!!hehe<3

tar bussen till åstorp 10:45=)<3

så ska vi träffas på hagansäs skolan vid fritidsklubben!!<3

aja ska dra nu ska hjälpa till med maten!!(:


Pöss ♥(:

Presentation


hej!!
det e jag som e lulluw (lovisa)..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards