saganomlulluwe

Alla inlägg den 16 april 2011

Av lovisa öhrn - 16 april 2011 18:40

Hejj

 

Hejj alla mina finfina läsare!!

har nt gjort ett piss idag förutom duschat, rakatbenen och fixat mig!!

har för det mesta bara suttit vid datorn!!

aja..just nu sitter jag i köket med datorn i famnen och väntar på att maten ska bli färdig..hemma lagade panbiffar, sås och potatis!! Mums lovisa gilla!

aja e skit rastlös!!<3 (;

Tänkte börja med att legga ut bilder på dagens outfit!!

detta e iaf dagens outfit:

  

linne: cubus 2 för 99kr

tunika/blus: lavana..venne vad den kostade!!

tights: ullared. venne vad dom kostade

scarfs: cubus 69:90 kr

armband: gina tricot 29:90 kr


aja ska dra nu ses!!

Pöss ♥(;

Av lovisa öhrn - 16 april 2011 12:35

God Eftermiddag!<3

 bjuder på bilden ♥(; 

god eftermoddag mina söta läsare!(;

vaknade fär en-två timmar sen!! är skit pigg och rastlös!:(

just nu lyssnar jag på musicá och bloggar..hade tänkt att jag ska ta en lååååång varm dusch sen..och raka benen!! hehe(;

sen venne jag nog nt vad jag ska göra får se vad som händer (; hehe^^

aja var typ uppe till halv tre inatt hehe..!<3

mamma e iaf och jobbar på söder bingo..hon jobbar till ca 6 tiden i kväll!<3

vill ha pircing i läppen men mamma vill nt..pappa bryr sig nt han bara..skyll dig sj om din läpp blir förstörd!! jag bar mm...det e ju mitt fel i så fall!!<3

aja ska dra in i duschen nu!<3

Pöss♥

Presentation


hej!!
det e jag som e lulluw (lovisa)..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards