saganomlulluwe

Alla inlägg den 14 april 2011

Av lovisa öhrn - 14 april 2011 21:05

Hejj!<3

 

har precis kollat på lite kläder och hittade en shiit snygg klänning på H&M

    

Finns i dessa två färgerna!!<3

OOOOOH vad den e snygg vill verkligen ha den!!<3

aja får vell se om man kan tigga till sig den sen hehe!!<3

puss♥(;

Av lovisa öhrn - 14 april 2011 16:18

Hejj!<3

 

Kom hem för ca 1h 30min har ont som fan på mitt ben har typ ett skavsår av min byxor LOL!!<3xD

aja idag har jag som vanligt varit i skolan, har haft matte prov idah, tror det gick bra det var bara två tal jag inte klarade så det verkar bra iaf!<3

har även varit på mange på hemkunskap där skulle vi baka påsk kaka och det e typ en rilltårta med grädde och ngn frukt som var SKIT god som man lägger övan på en bit rulltårta!! (;

(gillar igentligen nt rulltårta men det gick att äta)..(: ♥

hehe på hemkunskapen var jag tvungen att jobba med lilla kent och långa joel hehe detbvar kula att jobba med kent för att det var jag som bakade och han som diskade hehe joel gjorde typ ingenting han bara hämtade en plåt och startade ugnen!!<3


aja just nu lyssnar jag på Outlandish-aicha och medina-sagoland..jävligt bra låtar!! venne igentligen nt vad jag ska göra men tror jag ska kolla igenom mina kläder och ränsa dom elr packa ner lite saker till flytten!!

Just det!! jag ska på "möte" på björnekulla vekan efter påsklovet, asså om en vecka!! jaa fan vad nice att det e påsklov nästa vecka!!<3


aja ska dra nu!!<3

puss..♥ (;

Presentation


hej!!
det e jag som e lulluw (lovisa)..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards