saganomlulluwe

Alla inlägg den 4 april 2011

Av lovisa öhrn - 4 april 2011 17:05

 

Hejj!♥

 

Idag gick jag upp vid halv sju för jag började nio.;)

sen var jag tvungen att platta håret (som jag alltid får göra..)

och så invigde jag den nya mascaran..;) det e en så som vibrrerar SKIT bra asså!!

sen åt jag frukost och stack till skolan ); hade slöjd idag med Lena Lind (världens trååkiga lärare) ska virka typ tusen långa band som tydligen ska bli fint när man lägger det på ett tyg i det mönster man vill ha det i...så jag ska göra ett "mönster" där det står IUsom ska sitta på en kudde!! hehe får vell se hur det blir!

sen var jag på mammas jobb i en timme (från tre till fyra!!)

sen stack vi hem och nu sitter jag här och bloggar!

måste städa mitt rum sen fast jag pallar igentligen inte menmen ska ju har sånna inspektörer här på onsdag..som ska kolla om lägenheten är i bra skik (stavning)

fär vi ska ju som sagt flytta!

ha det så  bra.! (;

// Lulluwe / Lovisa♥

Presentation


hej!!
det e jag som e lulluw (lovisa)..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards