saganomlulluwe

Alla inlägg den 3 april 2011

Av lovisa öhrn - 3 april 2011 18:19

Hejj!!

Tänkte "Digga och Dissa" lite! (:


Jag Diggar:

     Sommaren!!

att bara kunna sticka till stranden elr bara slänga sig i en pol!!

att njuta av det varma vädret(; ( elr så blir sommaren som den brukar att vara regnig!):

 

  The grudge 2

älskar skräck filmer och speciellt the grudge 2..!

det e kul när man inte vet vad som ska hända för det e då man blir så j*vla rädd<3

  Jordgubbar!

oooh vad jag diggar jordgubbar i alla dess fårmer hehe!

i mjölk elr grädde doppade i chocklad mums!!


jag dissar 

 Jag dissar verkligen regn!! usch vad det e tråkigt när det regnar alla grå måln som blir när det ska regna bläbläblä!! man blir trött på regnet!!

 

  snacka om att jag dissar spindlar!!!

Ett: dom e äckliga speciellt dom som e hååriga!!blä

Två: dom dycker upp fråm ingen stans!! nä usch vaf ska dom finnas??(:

  

Jag dissar oxå att städa!!

det e tråkit att städa..det e kul att ta fram saker och sen då jo då måste man ta undan allt!! ysch på städa!! ( fast resultatet blir ju ett fint frächt rum elr vad det e man städar!!


ja det var lite Diggar och Dissar från mig!

ha det så bra!

PössPöss lulluwe!!

Av lovisa öhrn - 3 april 2011 15:22

Heej!<3

Idag gick jag upp vid 9:30 tiden för att vi skulle lämmna min mormor och min kusin i löddeköping..för att hon skulle spela fotbills match;)

sen åkte jag och min mamma till MAXI och köpte frukost bullar och en ny mascara till mig!!(;

sen åkte vi hem och sen dess har jag suttit vid datorn och spelat sims 3 och chattat med kompisar!! hehe kul!! ;/  

imon blir det skola och efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske till söderpunkten och köpa en eyeliner till mig!!!  

 

ska ju flytta till Åstorp och börja  på BK (björnekulla)..börjar nog den 2-3 maj!!

för då har vi ju hunnit flytta!! F*N vad jag kommer att sakna alla i HBG... men men får vell chatta med dom och typ träffa dom på helgerna!!

Aja ska dra nu .. ska tittar på VAMPIRE DIARIES...missa de det i fredags så jag ska titta på det på datorn..aja ska dra och lovar att blogga igen ikväll elr imon!!♥

pösspöss sötnowzar<3♥



Presentation


hej!!
det e jag som e lulluw (lovisa)..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards