saganomlulluwe

Alla inlägg den 15 april 2011

Av lovisa öhrn - 15 april 2011 16:09

 

MINNA S!<3

du e den sötaste, snällaste och bästa tjejen jag någonsin träffat!!man har fan alldrig trååk när man e med dig.. hur du än gör så får du mig att skratta!!kompisar igen!!vi har för det mästa samma musik smak..fast det finns vissa saker som vi int
gillar !!

_________________________________________


Ser du stjärnan i det blå?
ja den lyser för oss två.
du får mig att förstå.
ditt namn får mitt hjärta att slå!!


FAN hur ska jag klara mig utan dig sen!!
YOU MAKE MY DAY!!
love u

Hoppas att vi kommer att fortsätta att träffa varandra!!

Av lovisa öhrn - 15 april 2011 14:51

Hejj!<3

 

Kom hem för ca 25min..idag har jag nt varit i skolan!

har varit hemma för att jag har skit ont i mitt ben oxå skulle vi lixom göra "påsk" lekar i Slottsparken men jag kan typ nt gå så jag stannade hemma idag istället!!<3

    

aja idag har jag ätit thai mat till lunch(:..sen åt vi glass på pistachia (stavning) och när vi satt där och åt glass kom krille, eddy, Gurran och lilla kent!!<3

men jag tror nt att gurran och kent såg mig för att dom gick in på game-center..aja träffade iaf eddy och krille!!<3

jippi nu e det påsklov...Fett nice asså!!<3(;♥

venne igentligen nt vad jag ska göra hela veckan men tror iaf att jag ska till åstorp!!<3


vi kommer nog att flytta till åstorp nu på påsklovet..men då kör pappa mig till skolan varje dag i en vecka för annars har jag ingen skola den veckan och då kmr Minna S fär cpdamp på mig!! hehe<3(:

aja ska dra nu ses<3

Puss♥(;

Presentation


hej!!
det e jag som e lulluw (lovisa)..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards