saganomlulluwe

Alla inlägg den 6 april 2011

Av lovisa öhrn - 6 april 2011 21:49

 

Hejj!♥

 

Sitter just nu framför tv:n i mina mysiga pjamas kläder..Min vita tröja som jag har målat på och mina vita länga byxor med råsa änglar!<3

när BB e slut ska jag nog gå och nanna i min ny bäddade och mysiga säng hihi!<3

Ha det bra..

//Lulluwe♥

Av lovisa öhrn - 6 april 2011 16:29

 

Hejj!♥

 

Idag har jag som vanligt varit i skolan lika booring som vanligt har även haft prov om Nord Amerika!..hoppas att det gick bra fick liksom bara en dag på mig att träna!! "hehe"

idag i skolan när vi skulle ner och äta så "bråkade" jag med en mattant hehe!!

det var liksom så att vi har fått upp sånna papper där dom visat hur mkt mat vi slänget och ,attanden bara

- ja se hur mkt mat ni släger...

och jag bara..'

- det e int konstigt att ni får slänga all mat..med tanke på  hur illa all mat smakar så då får ni skylla er skälva att ni inte köper in sån mat som nin vet att vi gillar!!

ni skulle ha sätt hennes min hehe hon blev sur!! så då sa hon typ så här

- usch vad du é otrevlig, du har ju inte äns smakat på  mataen idag så kom int och säg att maten inte e god!!

så jag kunde inte va tyst..

- mm tänk för att jag e det, jag sa inte att maten inte var god idag jag menar äver lag..

ooh vad hon blev arg då, hehe det var ganska kul faktist!!


sen har jag kvar sittning på fredag hehe bara för att jag kom 15 min försent idag (försov mig)

hehe sicken duktig elev jag e.. tror fan att jag behöver bättra mig!! elr igentligen så sa jag bara sanningen till mattanten..


jippey idag e det GLEE det äger...I♥PUCK!!<3

ha det bra♥

// lulluwe!!

Presentation


hej!!
det e jag som e lulluw (lovisa)..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards