saganomlulluwe

Alla inlägg den 9 april 2011

Av lovisa öhrn - 9 april 2011 18:35

Hewjj<3


ja då e man hemma igen efter en ganska lång och booring dag i åstorp!!

skulle igentiligen träffa johanna H.. men när vi väl skulle tröffas så blev det liksom försent..mamma och pappa ville hem!!

   

e helt färdig med mitt och toves rum, köket, mamma o pappas sovrum o vardagsrumet så ja det e så gått som dags att börja flytta dit hehe !!<(;

jag både vill och vill inte flytta dit, menmen vad ska man göra??

F*N vad jag kommer att sakna alla från HBG); nu när man inte kommer att träffa dom lika ofta, aja det får vell gå ändå!!<3

ska snart ner och äta mat, hemma lagade köttbullar med sås o potatis MUMS<33


puss på er alla och ha det så bra så bloggar jag nog sen!!<3

//Lulluwe...♥!!





Av lovisa öhrn - 9 april 2011 11:05

 

       

Hejj

 

har precis fixat klart mig har på mig min favorit tröjja från Lindex, tights från Lindex, min älskade shal som mamma köpte till mig venne var!!<3och såklart min fina armband!!<33

aja ska till Åstorp till lägenheten men först ska vitill Bauhus (stavnig) och  köpa heltäcknings matta till mitt nya rum..hehe fast jag ska nog ut och fotta i det fina vädret"hehe" men ska dra nu lovar att blogga igen sen!!<3

Ha det bra och puss på er alla<3

//lulluwe

Presentation


hej!!
det e jag som e lulluw (lovisa)..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards