saganomlulluwe

Alla inlägg den 1 april 2011

Av lovisa öhrn - 1 april 2011 23:22

 

Heej!<3

 

ja då sitter man framför tv:n och kollar på sons of anarchy och dricker coca cola "MUMS" !! ganska Boooring! menmen shit the same!!<3

var som sagt hemma från skolan idaah, ganska könt men ändå trååk!!; /..ska t busfabriken imon med mina kusiner som e 1,10 och 11 år och kanske en annan kusin som e 17 år..och anna deran "mamma"...vi får vella se om det blir kul!! hehe

 

Ps: blir tröttare och tröttare på dig ena dan kommer du och säger att du saknar mig och vill bli tsm igen och dan efter säger du att du e tsm med ngn annan och slutar helt att prata med mig elr att svara mig när jag skriver till dig och nu idag svarade du mig när jag skrev till dig och då sa du att du skulle göra slut med henne och några sec/min senare skrev du att du hade gjort slut med henne...en sak som int kommer att förvåna mig är om du kmr om bara ngra dagar och säger att ni e tsm ign..Ds..!!!!!!!!!!!

 

men ska dra nu possposs..<3<3



Av lovisa öhrn - 1 april 2011 13:38

  heej!<3

jaha idag e man hemma från skolan (sjuk)

vaknade och hade så j*vla ont i huvudet, och huvudvärkstabletter hjälpte

int, så mamma sa att jag skulle stanna hemma!!:) ganska könt för vi skulle ha idott idag, men trååk för att man inte träffar sina kompisar!!;/

jaaha..då e det helg typ för mig jippi!!

ska dra nu men lovar att blogga mer sen!!<3

possposs Cya!!<3

Presentation


hej!!
det e jag som e lulluw (lovisa)..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards